Met een team op maat werken we aan diverse personeelsvraagstukken, exclusief op locatie. Na een zorgvuldige analyse vertalen we de vragen en behoeften naar een helder plan van aanpak. We gebruiken big-data en innovatie planningssoftware om onze service te toetsen en om inzicht te krijgen in processen. Dit doen we om blijvend de klanttevredenheid te waarborgen.
We werken structureel aan het vergroten van de arbeidsproductiviteit door onze klantspecifieke wervingsmethode en constante monitoring.
U heeft gegarandeerd een optimale bezetting door de inzet van innovatieve software en betrokken professionals.
De gehele werving en selectie, planning, onboarding, ontwikkeling en administratie wordt uitbesteed aan één partij. Dit zorgt voor eenvoud en overzicht in het proces.
U kunt eenvoudig en adequaat op- en afschalen in het aantal fte op basis van forecasting en poolmanagement.
We gebruiken big-data en innovatieve planningssoftware om service te toetsen en inzicht te krijgen in processen, en zo klanttevredenheid te blijven waarborgen.
Gedurende de inhouse services werken we in verschillende stappen met een team op maat aan uw personeelsvraagstuk. Dit gaat als volgt in zijn werk.
In zes concrete stappen wordt uw personeelsvraagstuk opgelost.
Loopt u structureel tegen grote personeelsvraagstukken aan? Vul onderstaand formulier in of neem direct contact op met Wessel.
Wij plannen een gesprek met u in en stellen een aantal oriënterende vragen zodat we goed voorbereid zijn op het verkennende gesprek.
We inventariseren uw wensen en verwachtingen. Vervolgens voeren we in het gesprek een zorgvuldige, zelfontwikkelde analyse uit betreffende de IST en SOLL-situatie. Eventuele aanvullende documentatie vragen we bij u op.
Na de zorgvuldige analyse vertalen we de ontvangen input naar een helder plan van aanpak. Dit omvat onder andere onze unieke wervingsstrategie, procesbeschrijvingen en ontwikkelplan. We lichten het plan van aanpak toe in een gesprek, waarna we de gemaakte afspraken met elkaar vastleggen.
Een goed begin is het halve werk. We investeren veel tijd en energie in een soepele ontsluiting. Van het koppelen en testen van software tot het voorlichten van het personeel met ons e-learning programma.
Wij gebruiken data om onze service te toetsen en om inzicht te krijgen in processen. Dit doen we om blijvend de klanttevredenheid te waarborgen. Werkis / Inhouse Services staat voor het realiseren van klanttevredenheid door het leveren van kwaliteit en continue ontwikkeling van processen en personeel.
Key Accountmanager
Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op. We helpen u graag verder!
Per 1 juli 2019 is de leeftijd waarop werknemers recht hebben op een volledig minimumloon van 22 jaar naar 21 jaar verlaagd. Meer weten? Lees dan snel verder!
Vakinhoudelijke kennis is veel minder belangrijk voor managers, emotionele intelligentie des te meer. Maar wanneer ben je nu een goede manager? Lees het nu in de blog!
Met de inwerkingtreding van de WAB per 1 januari 2020 veranderen diverse zaken die invloed kunnen hebben op de bedrijfsvoering, zoals de ketelregeling en de transitievergoeding. Hoe kunnen werkgevers anticiperen op deze verandering? Lees snel verder!