Wat houdt de functie in?
Als Backoffice Medewerker, bij ons ook wel Flexspecialist genoemd, ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en administratie van het uitzendproces van de flexkrachten van Werkis. Je +70 collega Accountmanagers op de vestigingen van Werkis zorgen voor de perfecte match tussen opdrachtgever en de flexkracht. Zodra de flexkracht is gestart, draagt de Accountmanager het stokje aan jou over en start voor jou ook het werk.
Jij draagt de zorg over alle administratieve HR-processen voor de flexkracht die net aan zijn/haar nieuwe baan is begonnen. Een generalistische functie met een veelzijdig pakket. Denk hierbij aan het verwerken van de salarisadministratie, personeelsmutaties, urenregistratie, coördinatie van het verzuim, verloning en contractbeheer. Je coördineert het gehele proces. Dit doe je volgens alle relevante wet- en regelgeving in de uitzendbranche, zodat we door interne en externe audits komen. Maar bovenal doen we dit vanuit goed werkgeverschap. Gezien de voortdurend wisselende wet- en regelgeving, is geen dag, geen vraag en geen situatie hetzelfde. Je denkt dan ook voortdurend mee over projecten om het administratieve uitzendproces te optimaliseren.
Daarnaast fungeer je als deskundige, communicatieve schakel tussen je collega’s en instanties zoals het UWV en de arbodienst. Met jouw kennis en ervaring ben jij de vraagbaak en sparringpartner voor alle vragen en verzoeken vanuit je collega Accountmanagers. Je komt tot de kern van de vraag, zoekt de specifiek gevraagde informatie tot de bodem uit, analyseert de bijbehorende wet- en regelgeving, neemt eventueel contact op met de instanties en zorgt ervoor dat de juiste en gewenste informatie en documenten aan de desbetreffende persoon wordt teruggekoppeld.
Kortom; een communicatieve, analytische en administratieve uitdaging, waar je veel vaardigheden en kennis omgaande personeelszaken verder ontwikkelt. Daarnaast biedt deze functie jou alle vrijheid en verantwoordelijk om met jouw kennis en ervaring impact te maken op de efficiëntie en kwaliteit van de Backoffice processen om de hoogst haalbare dienstverlening te realiseren.
Waar kom je te werken?
Deze werkzaamheden voer je samen met je 6 Backoffice collega’s uit. Je bent hierbij nauw betrokken met je +70 collega Accountmanagers op de vestigingen. Dat is dan ook het leuke van deze functie, je werkt mét en vóór je collega’s. Dit zijn gedreven en enthousiaste collega’s die allen werken aan de visie; “Bij Werkis geloven we dat ieder mensen het verdient om passend werk te doen”. Om een omgeving te creëren waarbij onze collega’s de flexkrachten in hun kracht in hun loopbaan kunnen zetten, focussen we ons bij Werkis op het stimuleren van persoonlijke ontwikkeling, betrokkenheid en het creëren van doorgroeikansen voor onze collega’s.
Daarnaast ondernemen we veel uitjes, kennissessies, meetings en events samen.
Eén van de belangrijkste doelstellingen van Werkis is het ontwikkelen van mensen. Het is onze passie om mensen te laten excelleren in wat zij doen. Hiermee dragen wij bij aan de verwezenlijking van dromen en ambities. Wij geloven dat ieder mens talenten heeft en het verdient om deze te ontwikkelen.
De eerste fase van het Talent Development Program staat in het teken van het leren kennen van de organisatie en je collega's. Je krijgt verschillende interne en externe trainingen, zodat jij snel over de juiste kennis en skills beschikt om je vak als specialist uit te oefenen. Je gaat aan de slag op één van onze vestigingen en komt terecht in een gezellig en betrokken team. Samen met dit team werk je aan de doelen van de vestiging en ben je daarnaast dagelijks bezig met je eigen ontwikkeling. In de gesprekken met je vestigingsmanager staan jouw ambities centraal en krijg je alle mogelijkheden om deze te verwezenlijken. Je bouwt vanaf dag één aan je netwerk, komt bij de mooiste bedrijven over de vloer en leert heel veel leuke mensen kennen.
Er is continu focus en ruimte om jezelf veder uit te dagen. Zodra jij je functie eigen hebt gemaakt gaan wij samen met jou kijken naar vervolgstappen. Dit kan zowel een stap omhoog als stap opzij zijn. Denk aan een nevenfunctie zoals customer data analist of een stap verder in de richting van sales (Key accountmanager), management (Vestigingsmanager/Regiomanager), het opzetten van je eigen vestiging of richting een specialistische functie. Met de groei en ontwikkeling van Werkis Met de groei en ontwikkeling van Werkis ontstaan er ook nieuwe kansen, zo verruilde Charlotte in het verleden haar baan van Accountmanager naar Vestigingsmanager, waar ze op dit moment zelfs is doorgegroeid tot Operationeel Manager.
In deze fase staan leerdoelen centraal als: omgaan met meer verantwoordelijkheden, visieontwikkeling binnen je vakgebied, beleid- en strategieontwikkeling en strategisch leiderschap. Afhankelijk van het spoor dat je in fase twee hebt gekozen word je verder opgeleid op executive niveau. In deze fase bieden wij de mogelijkheid om een Master of MBA te gaan doen, een programma bij Nyenrode te volgen en je horizon te verbreden door toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland te bezoeken.
Wat ga je doen?
*De werkverdeling staat niet vast. De inhoud bepalen we samen op basis van jouw interesses.
Stuur ons een Whatsapp berichtje en wij vinden jouw nieuwe baan!